Spåra ditt paket med DPD / PostNord

Var är mitt paket?

1. Du har fått ett spårningsnummer / DPD / PostNord paketetikettnummer.
2. Du kan fylla i ditt spårningsnummer / DPD / PostNord paketetikettnummer på: https://www.postnord.se/ - https://www.dpd.com/nl/nl/
3. Efter att ha gjort en beställning kan det ta ett tag innan den här funktionen fungerar.
    Om du beställde beställningen efter 12:00, kanske din spårning inte är aktiv förrän nästa dag. Kontrollera igen en arbetsdag senare.
4. Du borde nu kunna se var ditt paket är.
5. Du kan skicka ett e-postmeddelande till info@royalchristmas.nl med ditt spårningsnummer i ämnet.
6. Maila med e-postadressen till leveransadressen som anges i beställningen. Vi tar reda på det för dig och behandlar din e-post inom två arbetsdagar.

Om du inte har fått din beställning medan spårningen indikerar "har levererats", måste du kontakta oss inom 2 arbetsdagar.
du måste alltid överensstämma med den angivna e-postadressen för beställningen.

50 miljoner konstgjorda julgranar sålda sedan 1936!