Har du problem med din mottagna artikel?

  1. Maila till info@royalchristmas.nl.
  2. Ange ditt beställningsnummer i ämnet.
  3. Skickade ett e-postmeddelande med e-postadressen till leveransadressen som anges i beställningen.
  4. Ange klagomålet + defekten.
  5. Skicka ett foto av hela trädet + för träd med LED -belysning, anslutningen i uttaget.
  6. Vi behandlar din e-mail inom två arbetsdagar.
  7. När du svarar på dina e-postmeddelanden ber vi dig svara inom två arbetsdagar.
  8. Om du inte svarar inom en rimlig tidsperiod (4 dagar) antar vi att problemet har lösts och vi kommer att avsluta ärendet och ditt e-postmeddelande anses inte ha skickats.
  9. Om rätt information inte tillhandahålls kan vi inte svara på din e-post och kommer att betraktas som inte mottagna.

du måste alltid överensstämma med den angivna e-postadressen för beställningen.

 

50 miljoner konstgjorda julgranar sålda sedan 1936!